Sala LONDYN to przestronne i dobrze oświetlone pomieszczenie, przeznaczone do spotkań ze znaczną liczbą osób. Posiada automatyczną przesuwną ściankę działową, dzięki której istnieje możliwość podzielenia jej na część konferencyjną oraz cateringową. Drzwi i okna sali LONDYN wykonane są z materiału izolującego od hałasu, dzięki czemu jest to doskonała sala na konferencję, prezentację lub warsztaty!
- liczba osób w sali (max.): 45 osób
- powierzchnia: 40m2.
- cena już od 65,00zł netto




WYPOSAŻENIE SALI LONDYN W CENIE NAJMU:
tablica suchościeralna z kompletem kolorowych mazaków
wi – fi
płyn dezynfekcyjny do rąk
klimatyzacja
dodatkowy mobilny flipchart
ekran do wyświetlania prezentacji
PROPOZYCJA DODATKOWA:

Wynajmij projektor na szkolenie!
Jeśli wybierzesz opcję najmu projektora na czas szkolenia, to zadbamy o to, abyś znalazł go w sali przed szkoleniem wraz z kablem zawierającym końcówkę USB.
Koszt najmu projektora to jedynie 6,00zł netto/godz. szkolenia.

Wynajmij laptop na czas szkolenia!
Chętnie użyczymy Ci naszego sprzętu – swoją prezentację możesz przynieść na szkolenie na urządzeniu mobilnym typu pendrive lub przesłać na adres: kursy@linguanova.com.pl z prośbą o udostępnienie na jednym z naszych laptopów.
Koszt najmu laptopa to jedynie 6,00zł netto/godz. szkolenia.

Zamów serwis kawowy lub catering!
Dłuższe szkolenie oznacza potrzebę zorganizowania przerwy kawowej lub obiadowej. Dlatego zapraszamy do skorzystania z naszych propozycji zestawów do wyboru tutaj.
Koszt serwisu kawowego zaczyna się już od 8,00zł netto/os.

Zamów zestaw konferencyjny!
Twoja sala na konferencję już na Ciebie czeka, ale czy pomyślałeś o profesjonalnych materiałach papierniczych dla uczestników spotkania? Wybierz skład zestawów konferencyjnych na swoje szkolenie tutaj.
Koszt zestawu zaczyna się już od 8,00zł netto/os.

Wynajmij locker na swoje materiały!
Planujesz przeprowadzić w naszych salach więcej niż jedno szkolenie? Korzystasz z wielu dodatkowych materiałów w trakcie spotkania? Twoje materiały będą bezpieczne i dostępne tylko dla Ciebie na podany kod szyfrowy!
Koszt najmu lockera to jedynie 30,00zł netto/miesiąc lub 8,00zł netto/dzień szkolenia.

Zamów ozonowanie sali przed szkoleniem!
Uczestnicy Twojego szkolenia mogą być jeszcze lepiej chronieni przed bakteriami i wirusami – na Twoje życzenie oczyścimy dodatkowo powietrze w sali bezpośrednio przed spotkaniem.
UWAGA: usługa ozonowania dostępna jest tylko dla najmu w tygodniu pracującym.
Koszt ozonowania to jedynie 49,00zł netto.






UKŁAD EGZAMINACYJNY:
65,00zł netto/godz.
max. 16 osób
UKŁAD SZKOLNY:
65,00zł netto/godz.
max. 20 osób
UKŁAD KONFERENCYJNY:
70,00zł netto/godz.
max. 24 osoby
UKŁAD “PODKOWA":
70,00zł netto/godz.
max. 24 osoby
UKŁAD PROJEKTOWY:
75,00zł netto/godz.
max. 30 osób
UKŁAD TEATRALNY:
80,00zł netto/godz.
max. 45 osób
DOSTĘPNOŚĆ SALI LONDYN:
Przyjedź do nas tramwajem!
- Przystanek: Hoża 04
- Linia: 4,15,18,35,36)
Odwiedź nas autobusem!
- Przystanek: Hoża 02
- Linia: 131
Dojedź do nas koleją lub metrem!
- Stacja: Dworzec Główny lub Metro Centrum
- Odległość: ok. 700m.
Odwiedź nas swoim samochodem!
- Skorzystaj z płatnego parkingu Krucza 50!
ZAREZERWUJ SALĘ LONDYN TERAZ:
JAKIE SZKOLENIA ZORGANIZUJESZ W SALI LONDYN?
NASZE POZOSTAŁE SALE:
A MOŻE SZKOLENIE

SPRAWDŹ JESZCZE

A CO POWIESZ NA SZKOLENIE

SZKOLENIE LUB BIURO
W HARROW? DLACZEGO NIE!
